9.2.10

DiárioLiberdade é o novo portal anticapitalista de informação para a Galiza e os países lusófonos



Ontem foi um dia importante para a informaçom alternativa, e para o espaço lingüístico e cultural lusófono, porque nasceu o diário Diarioliberdade.org.

Lançado a 8 de Fevereiro, o Diário Liberdade é um novo espaço participativo e aberto a todo o activismo social, político e cultural anticapitalista e é vocacionado para a Galiza e os países lusófonos por via do uso da unidade linguística galego-luso-brasileira.

Diarioliberdade.org vai cobrir o espaço de comunicaçom anticapitalista unitário e plural dos países e territórios de fala galaico-portuguesa. Com uns critérios amplos e profundamente livres (...) permitirá que os homens e mulheres dos movimentos sociais e suas organizaçons culturais, sociais, sindicais políticas anticapitalista língua galaico-portuguesa podam pendurar os seus artigos e informaçons. Além do mais, também facilita a possibilidade de comentar todas as notícias e informaçons de maneira que se podam enriquecer os debates e gerar sinergias de unida e luita entre todos os que querem bater no capitalismo... “inimigo da humanidade”.

http://www.diarioliberdade.org/

O Diário Liberdade, portal anticapitalista da Galiza e os países lusófonos, é umha iniciativa informativa de carácter popular, realizada pola Associaçom Cultural Diário Liberdade.

A Associaçom Cultural Diário Liberdade nom tem fins lucrativos, tendo-se constituído em Dezembro de 2009 com o fim de contribuir para o exercício do direito de informaçom por parte da maioria, favorecendo a pluralidade informativa com total independência dos grandes poderes económicos e empresariais.

Da mesma forma, entre os fins da Associaçom Cultural Diário Liberdade e do meio de comunicaçom digital que realiza, está a dinamizaçom da participaçom activa dos sectores mais desfavorecidos da sociedade na difusom da informaçom que produz e/ou que lhe di respeito.

Além do referido, entre os fins estatutários estám a criaçom de espaços de presença do galego na Internet, com umha perspectiva prática da unidade lingüística galego-luso-brasileira, assim como o incremento dos relacionamentos culturais e informativos da Galiza com os povos da área internacional lusófona.

O contacto com a Associaçom Cultural Diário Liberdade, promotora deste portal anticapitalista da Galiza e os países lusófonos, pode fazer-se no correio electrónico diarioliberdade [arroba] gmail.com ou entom, no endereço postal Travessa de Batalhons, nº 7, 15403, de Ferrol (GALIZA, Europa).


Fonte: excertos retirados do Portal DiarioLiberdade

Cinema comunitário na Casa Viva é dedicado este mês aos filmes sobre transgénicos e à desobediência civil ( projecções nos dias 12 e 26 de Fev.)


Este mês, o Cinema Comunitário dedica-se ao tema dos transgénicos, e, por consequência, aborda a questão da desobediência civil e da sua legitimidade em actos de protecção da vida na Terra, em busca de um mundo mais justo.

Este mês, também, o Cinema Comunitário volta a ajustar o seu calendário: passa a realizar-se às 2ªs e 4ªs sextas-feiras, às 22 horas. Entrada livre.


6ª, 12 fevereiro 22h00

Stop GMO [17’ Alemão com legendas em Inglês]
Voluntários ceifam um campo de transgénicos em 2006 perto de Berlim, Alemanha. 500 activistas juntam-se para protestar contra o cultivo de organismos geneticamente modificados (ogm). Mais de 200 pessoas admitem publicamente que irão ceifar um campo ogm num acto de desobediência civil.


Acção de desobediência civil contra cultivo transgénico em Silves [12’ Português]
A acção do Movimento Verde Eufémia em Silves, no dia 17 de Agosto 2007, trouxe a atenção para o problema do cultivo de transgénicos na agricultura portuguesa.


6ª, 26 fevereiro 22h00 entrada livre

Técnicas básicas de bloqueio [7’35’’ Inglês]
Aprende a fazer um bloqueio e a lidar com a intervenção da polícia. Um filme da For Mother Earth Belgium.


Igniting The Revolution: An Introduction to the Earth Liberation Front [19’35’’ Inglês] Este foi o primeiro filme a discutir a ideologia da ELF (Frente de Libertação da Terra), a sua lógica e a necessidade de usar a acção directa encoberta para defender a vida na Terra.



Casa Viva
praça marquês pombal 167 porto
http://casa-viva.blogspot.com/

http://cinemacomunitario.blogspot.com/